اردوی تیم ملی فوتسال دانشجویان دختر

اردوی تیم ملی فوتسال دانشجویان دختر – دانشگاه تبریز- خرداد ماه 1402

مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه تبریز با همکاری فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به منظور شناسایی نفرات برتر و حضور کیفی و مقتدرانه تیم فوتسال دانشجویان دختر در فستیوال دانشجویان جهان (کشور روسیه- یکاتیرنبورگ)، اقدام به برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال دانشجویان دختر کشور می‌نماید.
مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه برای تدارک اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشور روز دوشنبه (1402/03/22) و سه‌شنبه (1402/03/23) از ساعت ۹ صبح الی 15 میزبان دانشجویان منتخب از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در منطقه ۳ (استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و زنجان) شامل دانشگاه‌های سراسری، فنی و حرفه‌ای، فرهنگیان، علمی-‌کاربردی، غیرانتفاعی و پیام‌نور) و همچنین دانشگاه‌های وزارت بهداشت، درمان و علوم‌پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. در این مسابقات، متولدین 1376/10/16 به بعد می‌توانند فرصت حضور داشته باشند.
لازم به ذکر است که شرکت در این اردو شامل دانشجویانی است که تجربه بازی در لیگهای معتبر استانی و ملی و یا تیمهای مقام‌آور فوتسال را در کارنامه داشته باشند.
مدارک لازم جهت پذیرش:
معرفی‌نامه از دانشگاه مربوطه با امضای مدیر تربیت‌‌بدنی، کارت دانشجویی معتبر، کارت بیمه .ورزشی، گواهی جهت تایید حضور در لیگ.

آدرس محل برگزاری اردو:
بلوار 29 بهمن، دانشگاه تبریز سالن ورزشی شهداء (ورودی خوابگاه دختران)