دارالترجمه‌ چگونه می تواند به شما کمک کنند؟

دارالترجمه‌ چگونه می تواند به شما کمک کنند؟

اگر قصد مسافرت، مهاجرت و یا تحصیل در یک کشور خارجی را داشته باشید، حتما می دانید که باید مدارک هویتی، تحصیلی و یا اسناد مربوط به دارایی‌های خود را به زبان انگلیسی یا زبان کشور مقصد، به صورت رسمی، ترجمه کنید. این کار چارچوب و استاندارد‌های خاصی دارد و باید توسط افراد متخصص و ذی الصلاح انجام شود. مترجمین رسمی افرادی هستند که می‌توانند به شما در این امر کمک کنند. دفتر ترجمه‌ رسمی (یا دارالترجمه) مکانی است که زیر نظر دفتر فنی دادگستری کشور ایران فعالیت می‌کند و این اجازه را دارد که مدارک رسمی، اعم از مدارک تحصیلی، دعوت نامه ها، توصیه نامه ها، اسناد هویتی، قرارداد‌های تجاری و موارد مشابه را به شکل رسمی ترجمه کند. ترجمه رسمی این مدارک، در سایر کشورها نیز از اعتبار کافی برخوردار است و شما می‌توانید از آن‌ها در مکان‌های رسمی (مانند اداره مهاجرت) و مکان‌های غیر رسمی تر (مانند اقامت در هتل یا شرکت در کنفرانس) استفاده کنید.

 

 

در انتخاب خود دقت کنید!

تصور کنید برای ادامه تحصیل، می‌خواهید به کشور ایتالیا یا آلمان مهاجرت کنید. معمولا ترجمه انگلیسی مدارک در بسیاری از کشورها مورد پذیرش است. بنابراین، شما می توانید از خدمات یک دارالترجمه انگلیسی بهره‌مند شوید.  با این حال قوانین در برخی از کشورهای اروپایی ایجاب می‌کند که زبان رسمی همان کشور را برای ترجمه مدارک خود انتخاب کنید. در نتیجه این امر، مجبور خواهید بود که به یک دارالترجمه ایتالیایی یا آلمانی مراجعه کنید. آنچه که اهمیت دارد، انتخاب دارالترجمه ای قابل اعتماد، دقیق، خوش قول و حرفه ای است.

ترجمه رسمی مدارک هزینه کمی ندارد. این هزینه برای مدارکی که به دریافت تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه نیاز دارند بیشتر نیز خواهد بود. حال تصور کنید ترجمه مدارک شما با دقت کافی انجام نشود. کوچکترین اشتباهی در ترجمه این مدارک، می‌تواند دردسرهای بسیار زیادی را برایتان به وجود آورد و خسارت مالی قابل توجهی را نیز به همراه داشته باشد. ممکن است در اداره مهاجرت کشور مبدا و یا در جریان دریافت ویزای خود در داخل کشور دچار مشکل شوید.

از سویی دیگر، برای ترجمه مدارک شما مجبور هستید برای چند روز مدارک شناسایی، تحصیلی یا مالی خود را نزد مترجمین به امانت بگذارید. انتخاب دارالترجمه قابل اعتماد که در حفظ و نگهداری اسناد شما، دقیق و کوشا باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

دارالترجمه رسمی 973 همراه شما برای سفر به سراسر دنیا

برای ترجمه مدارک شخصی، تحصیلی، پزشکی، گواهی‌ها و سایر اسناد رسمی مورد نیاز خود به زبان‌های انگلیسی یا ایتالیایی می‌توانید به دارالترجمه رسمی ۹۷۳ اعتماد کنید. این مجموعه با بیش از ده سال سابقه آماده است تا در زمینه ترجمه مدارک مورد نیازتان، دریافت تاییدیه‌های وزارت امور خارجه، دادگستری و سایر سازمان‌های دولتی به شما یاری برساند. این مجموعه به واسطه ارائه ترجمه رسمی با کیفیت و دقیق مدارک در کمترین زمان ممکن، توانسته است اعتبار و شهرت خود را حفظ کند. شما می‌توانید برای آگاهی از تعرفه ترجمه ها، آشنایی با فرایند دریافت تاییدیه مدارک تحصیلی و همچنین اطلاعات بیشتر در خصوص ترجمه رسمی مدارک خود، به وب سایت این دارالترجمه ایتالیایی و دارالترجمه انگلیسی مراجعه کنید. شما می‌توانید همچنین برای دریافت مشاوره، از طریق فرم آنلاین وب سایت این مجموعه، اقدام کنید. دارالترجمه رسمی 973 می‌تواند مسیر ناهموار سفر و مهاجرت را برایتان آسان تر کند!